Stories

המלצות קריאה לשנה החדשה - Moxie TLV

המלצות קריאה לשנה החדשה

פנינו לחברינו בחנות הספרים המגדלור, וקיבלנו המלצות לספרי קריאה חדשים לשנה חדשה - וגם לספר מתכונים שכולו נשים ולספר עיצוב שכולו השראה (לחצו על הכותרות עבור כל ספר).
Read more
מוקסי עם גלריה גורדון | שרון פוליאקין - Moxie TLV

מוקסי עם גלריה גורדון | שרון פוליאקין

שילבנו כוחות עם Gordon Now במטרה לקדם יצירה ישראלית על כל גווניה. יצרנו יחד סדרת סרטוני וידאו המפגישים קהל שוחר אמנות עם יוצרים ישראלים נבחרים ומאפשרת מבט קרוב על תהליכי העבודה שלהם. בפרק השני בסדרה, נצלול לעולמה של האמנית שרון פוליאקין. 
Read more
Reading For Better Days - Moxie TLV

Reading For Better Days

פנינו לחברינו בחנות המגדלור להמלצות קריאה שינעימו קצת את הימים הקשים שעוברים על כולנו. התוצאה: מקבץ מהנה ויוצא דופן, ספרים בהם כל אחד יכול למצוא מפלט- אטלס כוכבים הפונה לילדים ומבוגרים כאחד, ספרי פרוזה נהדרים לצלול אליהם ואף מדריך לסודות ההתססה במטבח המקומי. 
Read more
מוקסי עם גלריה גורדון | לארי אברמסון - Moxie TLV

מוקסי עם גלריה גורדון | לארי אברמסון

שילבנו כוחות עם Gordon Now במטרה לקדם יצירה ישראלית על כל גווניה. יצרנו יחד סדרת סרטוני וידאו המפגישים קהל שוחר אמנות עם יוצרים ישראלים נבחרים ומאפשרת מבט קרוב על תהליכי העבודה שלהם. הסדרה נפתחת עם האמן לארי אברמסון, המעלה בימים אלו תערוכה בגלריה גורדון בשם 'לך לך'. 
Read more
יום האישה הבינלאומי - התבוננות נשית - Moxie TLV

יום האישה הבינלאומי - התבוננות נשית

לרגל יום האישה הבינלאומי, ביקשנו מ-3 אמניות לחלוק איתנו את נקודת המבט שלהן על נשים ומה המשמעות של להיות אישה עבורן. האמניות המשתתפות: קטרינה נבלר, שיר פקמן וקייט פריצליס, כל אחת מספקת פרספקטיבה שונה על הדימוי הנשי והמפגש איתו.
Read more
Moxie Spotlight | Meet Mon Terra - Moxie TLV

Moxie Spotlight | Meet Mon Terra

לכבוד ט"ו בשבט החלטנו לשים את הזרקור של מוקסי על Mon Terra - פרוייקט עיצוב בר-קיימא. מה מעורר השראה אצל היוצרים המובילים בתחומם? איך קיבלו המעצבים החלטה להיכנס לתחום? יצאנו לגלות מי הם האנשים העומדים מאחורי הפריטים הייחודיים בנבחרת מוקסי. הפעם, יובל דישון ותמרה אפרת, מקימי המותג נותנים לנו הצצה לתהליכי העיצוב והייצור המרתקים שלהם.
Read more
ולנטיינס 2021 - מדריך המתנות השלם - Moxie TLV

ולנטיינס 2021 - מדריך המתנות השלם

אספנו עבורכם את המתנות המושלמות לאוהבי עיצוב מכל הסוגים. יום האהבה מתקרב בצעדי ענק (14.2 למי מכם שלא בעניינים). הצלחה בבחירת מתנה ייחודית ומדויקת תמלא את יום האהבה שלכם ברומנטיקה ותזכה אתכם בנקודות זכות רבות. מתנות בעיצוב ישראלי ובעלות ערך מוסף יוצא דופן. 
Read more
Moxie Spotlight | Meet Yoster - Moxie TLV

Moxie Spotlight | Meet Yoster

מה מעורר השראה אצל היוצרים המובילים בתחומם? איך קיבלו המעצבים החלטה להיכנס לתחום? יצאנו לגלות מי הם האנשים העומדים מאחורי הפריטים הייחודיים בנבחרת מוקסי ואת תהליכי היצירה בסביבה הטבעית שלהם. הפעם, הילה עמא"ר, מעצבת ומקימת המותג יוסתר מראה לנו איך יוצרים תכשיטים שהם יצירת אומנות.
Read more
Moxie Spotlight | Meet NAMA - Moxie TLV

Moxie Spotlight | Meet NAMA

פרק שלישי בסדרה: יצאנו לגלות מי הם האנשים העומדים מאחורי הפריטים הייחודיים בנבחרת מוקסי ומה הם תהליכי היצירה שלהם. הפעם, מעצבת הטקסטיל נעמה בן-משה, מקימת המותג Nama, אירחה אותנו בסטודיו שלה ונתנה לנו טעימה מעולם הדימויים העשיר והצבעוני שלה.
Read more
Moxie Spotlight | Meet Shahar Avnet - Moxie TLV

Moxie Spotlight | Meet Shahar Avnet

פרק שני בסדרה: יצאנו לגלות מי הם האנשים העומדים מאחורי הפריטים הייחודיים בנבחרת מוקסי ומה הם תהליכי היצירה שלהם. הפעם, קיבלנו הצצה לעולם הצבעוני ויוצא הדופן של מעצבת האופנה והאמנית שחר אבנט. 
Read more
Moxie Spotlight | Meet Maiyan Ben-Yona - Moxie TLV

Moxie Spotlight | Meet Maiyan Ben-Yona

מה מעורר השראה אצל היוצרים המובילים בתחומם? איך קיבלו המעצבים החלטה להיכנס לתחום? יצאנו לגלות מי הם האנשים העומדים מאחורי הפריטים הייחודיים בנבחרת מוקסי ואת תהליכי היצירה בסביבה הטבעית שלהם. הפעם, מעין בן-יונה הקרמיקאית המוכשרת אירחה אותנו בסטודיו שלה.
Read more
Moxie People Series | Meet Shir Peled - Moxie TLV

Moxie People Series | Meet Shir Peled

כתבה נוספת בסדרת Moxie People של קמפיין Moxie Class of 2020 המלווה נשים מעוררות השראה, והפעם - בואו לפגוש את שיר פלד, מולטיטסק אמיתית, סטייליסטית מוכשרת, מרצה ופעילה חברתית, המסתערבת הראשונה בצה"ל ואמא במשרה מלאה. ערכנו שיחת זום צפופה עם שיר שחלקה איתנו קצת מהמוקסי שלה. 

Read more
17 results